Wednesday, June 1, 2016

Swinging Lace














Swing Lace Coat: Alfani
Earrings: Ralph Lauren
Bodycon Dress: Prime Cut
Wedges: Circa
Belt: Thrifted
Hair: Jennifer Ehrke @ Salon Pop
Makeup: Elizabeth Jones
Photography: Franz Swantko

Hello!  Happy Wednesday!  Have you done any shopping recently? I stopped by South Coast Plaza over the Memorial Day Weekend for some great deals at Banana Republic and Macy's.  Macy's has a great selection of petite clothing from classic to modern styles.  In fact, that is where I got this beautiful swing lace coat from Alfani and shoes from Circa.  These items aren't new, but I really like them, so I have been keeping them in my closet to wear year after year.  I have been shopping at this major department store with my mom since I was a teenager. It never ceases to amaze me at how friendly and helpful all of the sales people they are in letting customers know what sales are going on, especially with a Macy's Credit Card. This time, I even got an extra $50 credit to spend in their store starting today.  So Awesome!  Did you catch any great sales recently? 

Hope you have a wonderful week!




31 comments:

  1. It's so lovely!

    Terry
    http://styleofterry.wordpress.com
    http://terrystwocentsblog.wordpress.com
    http://createdbyterry.wordpress.com
    http://whatterrylikes.tumblr.com

    ReplyDelete
  2. This lace coat is so pretty! I love the detailing and how feminine it is.

    enchantingelegance.net

    ReplyDelete
  3. Wonderful outfit my dear, I love everything in your styling :-)

    ReplyDelete
  4. J'aime! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  5. What a stunning dress! Suits you perfectly. Very beautiful!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    ReplyDelete
  6. Lovely lace white cardi!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. Loving the white cardigan and I'm also loving the idea of long flowy cardigans! Gorgeous as always Joanna! <3 xoxo

    http://rainbow-roseblossom.blogspot.co.nz/

    ReplyDelete
  8. i love the coat, so pretty! and you always look so stylish! xx

    ReplyDelete
  9. You ALWAYS look so elegant and beautiful....and in such effortless ways! I LOVE this look! And I did a ton of Memorial Day shopping online ;) XO
    Lauren-Blair
    www.prefertobedemure.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww thank you Lauren. Nice! I can't wait to see all of the new stuff you bought Lauren:)

      Delete
  10. Beautiful outfit, this coat is gorgeous :)

    ReplyDelete
  11. Wow! This look is so gorgeous! I just adore your lace coat!

    I hope you're having a great week, Joanna! :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lindsey! I'm having a wonderful week:) Thank you.

      Delete
  12. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete